JOHOR PHOTOGRAPHER FOTOBLOG

By: Johor Wedding Photographer

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Sunday, 6-Mar-2005 00:00 Email | Share | Bookmark
Sesi Melantit - SYED BISTRO, KELANA JAYA.

Geng Lantit
Geng lagi
Uncle EP
Seronotnya Basri
Cerita apa?
Kusyuk semuanya..
Sis Mulan sentiasa mengelak
Amboi PB..gelak jer..
Dkatnya eko snap..
malu la wei...
apa tengok2? ado utang?
Pak Beruang dari Melaka..
Wkdin
ND snapper
Awin menjeling manja
Dimansuper with Neslo Ice
jom pekena nes tarik..
apa? takmau ka??
hik hik hik..lihat dorang..
ado..pening kepala!!!
eko zoom apo jang?
peace bro... pakar forensik
cak aaa... main cak2 plak awin ni..
oo..ko nak snap aku yer..
YB ND memberi ceramah..
Kurekuresakti dengan baju naganya..
sony cybershot sape tuh?
ayam tandoori Langsat tak abis...
Manyaknya gelas kosong..tp perut tak kosong kan?
 
Er..cepat teka siapakah gerangan ini?
Seperti yang di janjikan dan dirancangkan.. akhirnyo eden berjayo melantitkan diri pado malam 5hb Mac 2005 bersamo dongan geng lantit sekalian. Den tibo di tompek kejadian agak lewat berbanding yang lain.. around 8.00pm.. kelihatan mereko semuo sudah mengisi perut masing2.

Kehadiran sesi melantit kali ni di khabarkan yang terhebat dan tolah memecahkan rekod sebelum ini.. kehadiran geng lantit kali ini mencocah 20 orang.. jadi tidak sia-sia lah eden menyuruh E1 membuat perancangan dan mempromosikannya.. Kehadiran orang jauh seperti eden, pak bear, kekura and the gangs membuatkan sesi kali ini kelihatan agak meriah mungkin..

Jumlah gelas di atas mejo mencocah ke angka plus minus 30.. dan membuatkan wallet itam eden menjadi nipis.. wakaka... tapi takpe, itu janji eden totap kono tunaikan..dan den happy with lantit gang's. Tapi yang kesian.. mamak kat Syed Bistro pun sudah pening kepala mau tulis itu bil, nasib baik ada akak yang bleh paham bahasa Melayu jadi cashier itu malam..

Ramai lagi yang den harap mereko dapat datang tp mungkin mereka ada hal lain.. antaro yg den harap datang : My Bro Petz, Nazmi BH, Cik Nana, Banai, Zurie, Zuraien, Zhoulsz, Lenz and kembar2nya....

Tahniah kepada semuo yang berjayo menghadirkan diri... dan salute kepado E1 kerano berjayo menyahut cabaran eden untuk menghabiskan 5 gelas air carrot susu. Dengan macho beliau bergaya dengan gelas yang ke-5.. Bravo.. Bravo..!!




View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net